JANGAN DINANTI PADA YANG TAK SUDI, JANGAN DITUNGGU PADA YANG TAK MAHU

Thursday, September 29, 2011

Chelsea

"Sedang menantikan perlawanan liga juara2 antara Chelsea dan Valencia".....Cuih stakat nak tulis camni baek hang p conteng kat FB ja mat adam weh...hhahaha....bukan apa ..aku sebenarnya sangat kecewa dengan game semalam yakni pasukan negeri kesayangan aku..KEDAH DARUL AMAN...atau dengan nama timangan nya Sang Kenari...Untuk pengetahuan kalian...team Kedah gagal melayakan diri ke peringkat suku akhir Piala Malaysia apabila sekadar mengumpul 8 mata yakni berada di kedudukan ke 3..bersama Perak, Sabah dan Johor....keciwa sangat2 sebab Kedah merupakan tean pilihan la untuk layak ke suku neh...sekaliii macam haram kau tau...kalah memanjang pahtu...seri pn tak nak banyak jerrr....haih tak tau nk kata pa dah .....geram oi geram!...so sekarang aku juz nak fokus utk pasukan antarabangsa aku la plak aih...iaitu Chelsea dan Barcelona je laaa...KOmitmen aku  untuk menyokong Kedah dah berakhir ....hahaha...cam la impact sangat klu aku tak besorak kan...hahaha..so game pn dah nak mula...aku pn malaih nak mencarot banyak kat cni pepagi...aku cek out dlu yaaa...adios







Sunday, September 25, 2011

Sila Senyum...

Pesakit jiwa beli makanan


Pesakit: mak cik, nasi ayam 1 bungkus
Makcik: bereh....(org terengganu)
Pesakit: tapi nasi dan ayam tu asing2 taw
Makcik: bakpernye plop....
Pesakit: takut ayam makan nasi tu.....














Tuesday, September 13, 2011

Sem Baru

Sem baru....impian baru...permulaan baru....subjek baru....nak awek baru...hihii